Płatność dokonywana jest gotówką przy odbiorze pracy.
Ten sposób płatności możliwy jest tylko po wcześniejszym skontaktowaniu się z obsługą Drukarni pod tel. 74-640-22-66 lub zamówienia@drukarniaDGE.pl .
Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki.
Ten sposób płatności możliwy jest za zlecenia o wartości do 1858 zł brutto.
W przypadku gdy suma zamówień znajdujących się w poczekalni przekracza wartość 1858,00 zł, zostanie zablokowana możliwość skorzystania z płatności za pobraniem. Należy dokonać przelewu online.
Ta forma dostępna jest przy wszystkich zleceniach realizowanych przez Drukarnię DGE bez względu na wartość. Po wyborze tej formy płatności klient powinien wpłacić całość należności przed przekazaniem zlecenia do realizacji. Powyżej kwoty 1858 zł brutto, możliwa jest tylko przedpłata lub płatność kartą kredytową
Uwaga! Raz wybranej formy płatności nie można zamienić.
Płatności przelewowe w systemie drukarnia DGE obsługiwane są przez serwis PAUY.PL. Do wyboru klientów są 23 bramki bankowe oraz płatności kartą kredytową. Przelewy dokonywane w obrębie wskazanych banków są transakcjami Online. Księgowanie wpłat odbywa się automatycznie, nie są potrzebne żadne potwierdzenia. Czas księgowania wynosi od kliku minut do godziny (w szczególnych przypadkach czas może wydłużyć się do kilku godzin).
Jeśli bank klienta nie występuje na liście w serwisie PAYU.PL, należy wybrać ikonę „Przelew bankowy”.
Wpłaty należy dokonać przez swój bank na dane, które zostaną podane przez system. Prosimy NIE DOPISYWAĆ żadnych dodatkowych danych do przelewu, nie jest to konieczne. Utrudni to natomiast zaksięgowanie wpłaty. „Przelew bankowy” jest traktowany jak standardowy przelew z banku X do banku Y, stąd też czas księgowania może wynosić 1,2 lub 3 dni robocze. Aby przyspieszyć zaksięgowanie prosimy po dokonaniu przelewu przesłać na zamowienia@drukarniaDGE.pl
POTWIERDZENIE DOKONANIA PRZELEWU (plik PDF do pobrania w każdym banku po zrealizowaniu wpłaty). Pozwoli to zaakceptować płatność w systemie DGE Online, zlecenie trafi wtedy do Weryfikacji.
Zwroty należności za zlecenia anulowane można otrzymać, przesyłając maila na adres zamowienia@drukarniaDGE.pl w temacie wpisując „Anulowanie zlecenia”. W treści maila wpisując informacje, z jakiego powodu zwrot ma zostać wykonany, dane osoby kontaktowej i nr konta, na które ma być dokonany przelew.
Wyłącznie dla Szkół, Uczelni, Urzędów, jednostek Administracji Publicznej.
Aby skorzystać z tej formy płatności należy skontaktować się z Konsultantem przed złożeniem zamówienia pod nr tel. 74-640-22-66.